Regulamin sklepu internetowego Intertek
I Postanowienia wstępne
-
Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://www.sklepintertek.pl/ prowadzony jest przez spółkę Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Warszawie ul. Cyprysowa 23B, 02 – 265 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000236602, o kapitale zakładowym 6 110 000,00zł, NIP:5222778398, REGON:140158534, adres poczty elektronicznej: laboratorium.polska@intertek.com, telefon Klienta (8-16) pod następującym numerem telefonu: +48 24 235 71 81 int. 1, -
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady
i tryb zawierania Umów świadczenia usług laboratoryjnych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
II Definicje
-
Dni robocze – rozumie się przez to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
-
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
-
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy o świadczenie usług laboratoryjnych, w tym sposobu poboru/dostawy próbek i sposobu płatności.
-
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu poprzez formularz zamówienia z obowiązkiem rejestracji lub formularz zamówienia bez opcji rejestracji.
-
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Zleceniobiorcą umowę związaną
z działalnością Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Tekst jednolity Dz.U.2020.1740 z dnia 2020.10.07 ze zm.), - Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie (w szczególności: statusie zamówienia, formie dokonanej płatności, wynikami analiz),
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia,
w szczególności ilości produktów. -
Usługa – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy o świadczenie usług laboratoryjnych między Klientem, a Zleceniobiorcą.
-
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawiera ze Zleceniobiorcą umowę związaną
z działalnością Sklepu zgodnie art. 431 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Tekst jednolity Dz.U.2020.1740 z dnia 2020.10.07 ze zm.), -
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
-
Sprawozdanie z badań
-
-
w ofercie standardowej – sprawozdanie w wersji elektronicznej w formacie .pdf zostaje przesłane drogą mailową do Klienta oraz zostaje umieszczone w Koncie Klienta,
-
w ofercie niestandardowej – sprawozdanie w formie papierowej zostaje dostarczone do Klienta przez kuriera.
-
-
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Zleceniobiorcę pod adresem internetowym https://www.sklepintertek.pl/
- Szczegółowy Wykaz Metod – opis do każdego z wykonywanych badań jest dostępny w Sklepie, poprzez najechanie na ikonę obok nazwy badania. Dokładna lista wykonywanych badań w laboratorium jest dostępna pod linkiem https://www.intertek.pl/stageit/images/2018/Lab/wykaz_metod_wykonywanych.pdf
-
Umowa – umowa o świadczenie usług laboratoryjnych zawierana pomiędzy Klientem,
a Zleceniobiorcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. -
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron,
z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. -
Usługa – płatna usługa badania parametrów fizyko – chemicznych i mikrobiologicznych, przedstawiona przez Zleceniobiorcę za pośrednictwem Sklepu, która jest przedmiotem Umowy zawartej pomiędzy Klientem, a Zleceniobiorcą.
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia
i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie usług laboratoryjnych ze Zleceniobiorcą, która wiąże się z obowiązkiem zapłaty. -
Zleceniobiorca – rozumie się każdorazowo przez to spółkę Intertek Poland Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie ul. Cyprysowa 23B,
02 – 265 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000236602, o kapitale zakładowym 6 110 000,00 zł, NIP: 5222778398, REGON:140158534.
III Dane Kontaktowe Zleceniobiorcy
-
Klient może porozumiewać się ze Zleceniobiorcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w poniższych punktach.
-
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Zleceniobiorcą w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta (8-16) pod następującym numerem telefonu: +48 24 235 71 81 int. 1
-
Klient może porozumieć się korespondencyjnie ze Zleceniobiorcą pod adresem:
lub adresem e – mailowym: laboratorium.polska@intertek.com -
Numer rachunku bankowego Zleceniobiorcy: PL 05 1600 1462 1831 0567 5000 0001.
IV Wymagania techniczne
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Zleceniobiorca:
1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
2) dostęp do poczty elektronicznej;
3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer
w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0 i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej);
4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript.
V Założenie Konta w Sklepie
-
W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy. W przypadku Przedsiębiorcy należy dodatkowo wypełnić: nazwę przedsiębiorstwa/ firmę, NIP, adres do faktury, adres do odbioru. -
Założenie Konta w Sklepie nie wiąże się z żadnymi odpłatnościami.
-
Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych
w Formularzu rejestracji. -
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Zleceniobiorcy,
w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy Zleceniobiorcy.
VI Zasady składania Zamówienia
-
W celu złożenia Zamówienia należy zalogować się do Sklepu lub złożyć Zamówienie
bez konieczności rejestracji, podając dane niezbędne do zrealizowania zamówienia tj. imię, nazwisko, adres e – mail, telefon kontaktowy. W przypadku Przedsiębiorcy należy dodatkowo wypełnić: nazwę przedsiębiorstwa/firmę, NIP, adres do faktury, adres do odbioru. -
Po zalogowaniu należy:
-
wybrać Usługę będącą przedmiotem Zamówienia;
-
uzupełnić wymagane informacje dotyczące próby podlegającej badaniu;
-
wybrać analizy oraz ilość powtórzeń;
-
wybrać usługi dodatkowe;
-
kliknąć Dodaj do Koszyka.
-
Wybrać sposób Dostawy oraz Zapłaty;
-
Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”(co jest równoważne z obowiązkiem zapłaty) oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e – mail;
-
Opłacić w tym samym dniu zamówienie.
-
Klient w e – mailu z potwierdzeniem zamówienia zostanie poinformowany o łącznej cenie wraz z podatkami Usługi będącego przedmiotem Zamówienia, jak również o kosztach dostawy
(w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – w szczególności opłat za dostarczenie przesyłki poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz ewentualnych opłat celnych.
VII Dostawa Usługi i Produktu
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionej Usługi:
Dostarczenie prób do badania:
– osobiście
– kurierem we własnym zakresie
– odbiór prób przez pracownika laboratorium po wcześniejszym ustaleniu terminu z działem logistyki
Dostarczenie wyników badań:
– elektroniczna wersja przesłana drogą mailową
– elektroniczna wersja udostępniona do pobrania po zalogowaniu się na Konto Klienta w Sklepie
– przesłanie papierowej formy sprawozdania kurierem UPS
VIII Wykonanie umowy
-
Zawarcie Umowy o świadczenie usług laboratoryjnych między Klientem, a Zleceniobiorcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie lub dokonania zakupu bez konieczności rejestracji.
-
Po złożeniu Zamówienia, Zleceniobiorca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie
w drodze e – mailowej, w którym zobowiązuje Klienta do potwierdzenia zamówienia. -
Po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta, Zleceniobiorca przyjmuje Zamówienie do realizacji. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta linku z wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa o świadczenie usług laboratoryjnych między Stronami.
-
Klient obowiązany jest do dokonania płatności w dniu zawarcia Umowy o świadczenie usług laboratoryjnych – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
-
Po otrzymaniu Zamówienia, Zleceniobiorca realizuje pobieranie próbek.
-
Po otrzymaniu przez Zleceniobiorcę próbek od Klienta, Zleceniobiorca przeprowadza badania
w określonym terminie (wskazanym przy każdym opisie badania) i przekazuje Klientowi wyniki badań w postaci sprawozdania z badań, zapisanego jako plik *pdf, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany w toku składania zamówienia. -
Początek biegu realizacji Usługi do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Zleceniobiorcy.
-
Zleceniobiorca zastrzega możliwość przekazania części lub całości zamówienia, kompetentnemu podwykonawcy.
-
Zlecenie badań na podstawie wybranego zakresu badań przedstawionego w postaci „Szczegółowego Wykazu Metod” jest jednoznaczne z akceptacją zakresu badawczego
i metodyk badań w nim zawartych.
IX Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odstąpienia można dokonać jedynie przed realizacją zamówionych usług laboratoryjnych.
-
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Zleceniobiorcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
-
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e – mail Zleceniobiorcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Zleceniobiorcy. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu .
-
Skutki odstąpienia od Umowy:
-
w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą,
-
w przypadku odstąpienia od Umowy Zleceniobiorca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności,
w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Zleceniobiorcę.
-
Zwrotu płatności Zleceniobiorcę dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
-
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi
w odniesieniu do Umowy:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
-
o świadczenie usług, jeżeli Zleceniobiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Zleceniobiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Zleceniobiorcę
o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
X Reklamacja i gwarancja
-
W przypadku wystąpienia usługi Konsument ma możliwość reklamowania na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
-
Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych
w Kodeksie cywilnym:-
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
-
Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
-
Żądać wymiany na wolną od wad,
-
Żądać usunięcia wady.
-
-
Zleceniobiorca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na jego adres pocztowy lub elektroniczny.
-
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Zleceniobiorcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru,
w przypadku Konsumenta na koszt Zleceniobiorcy. -
Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Zleceniobiorcę nastąpi w terminie do 14 dni.
XI Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów
1.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
2.Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
3.Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001r. nr 4, poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
4.Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001r. nr 4, poz. 25 ze zm.),
z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Zleceniobiorcą.
5.Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem,
a Zleceniobiorcą korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
-
http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
XII Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
1.Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
2. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Zleceniobiorca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy o świadczenie usług laboratoryjnych.
3.Z chwilą wydania przez papierowej formy sprawozdania przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z sprawozdaniem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia papierowej formy sprawozdania. Zleceniobiorca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenia powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
4.W razie przesłania papierowej formy sprawozdania do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
5. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Zleceniobiorcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
6.W wypadku Klientów nie będących konsumentami Zleceniobiorca może wypowiedzieć umowę
o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia.
XIII Zastrzeżenia
-
Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
-
Zleceniobiorca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
z infrastrukturą techniczną Klienta. -
Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę o świadczenie usług laboratoryjnych i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
-
Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
-
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Zleceniobiorcy.
-
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
-
Postanowienia dotyczące towarów stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
-
Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy świadczenia usług następuje poprzez: 1. udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz 2. przesłanie Klientowi wiadomości e – mail
z potwierdzeniem zamówienia. Treść Umowy o świadczenie usług jest dodatkowo utrwalona
i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Zleceniobiorcy.
XIV Postanowienia końcowe
-
Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Zleceniobiorca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
XV Dane osobowe
-
-
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych w sklepie internetowym jest Zleceniobiorca.
-
W przypadku zakupów i rejestracji na stronie internetowej sklepu Zleceniobiorca jako Administrator gromadzi następujące dane osobowe: imię i nazwisko, nazwa/firma, dokładny adres zamieszkania/ siedziby, adres e-mail, telefon kontaktowy, numer NIP (dotyczy tylko podmiotów nabywających zawierających umowy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i służy do prawidłowego wystawienia faktury VAT).
-
Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
-
realizacji umowy
-
za zgodą Klienta w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Zleceniobiorcę.
-
-
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie artykułu 6 ustęp 1 litera a) i b) RODO;
-
Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy Zleceniobiorcy odpowiedzialni za obsługę Sklepu i realizację transakcji. W związku z realizacją umowy, dane osobowe mogą być przekazywane firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu zakupionych towarów, operatorom systemów płatności (jeśli taka forma zostanie przez Klienta wybrana).
-
Dane osobowe będą przechowywane przez okres funkcjonowania konta Klienta założonego w Sklepie i do chwili jego usunięcia oraz przez ewentualnie dalszy okres potrzebny do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
-
Klient posiada prawo do żądania od Sklepu jako Administratora danych dostępu do danych osobowych dotyczących Klienta, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W celu realizacji tego uprawnienia możne skorzystać z opcji dostępnych po zalogowaniu na swoje konto lub skontaktować się ze Zleceniobiorcą pod adresem:laboratorium.polska@intertek.com. Zleceniobiorca stosuje techniczne i organizacyjne środki ochrony przed manipulacją, utratą, zniszczeniem, dostępem osób nieuprawnionych.
-
W zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyrażonych zgód na przetwarzanie danych osobowych Klient posiada prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ze względu na szczególną sytuację Klienta.
-
Klient posiada prawo do bycia zapomnianym, czyli cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; prawo cofnięcia zgody może być wykonane przez oświadczenie złożone administratorowi
w drodze wiadomości e-mail przesłanej na adres: -
Klient posiada prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku
z przetwarzaniem danych osobowych. -
Dane osobowe są podawane dobrowolnie, jednak bez ich podania nie jest możliwa prawidłowa realizacja zamówień.
-
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla ich celów marketingowych.
-
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać: